20 Mart 2010 Cumartesi

BUGÜN MİSAFİRLERİMİZ VARDI

Bugün  arıcılık kursunda tanıştığım Bayram Bey ve eşi Hülya Hanım misafirimiz oldular.

Misafirlerimiz ilk defa arı yanına yaklaşacakları için özellikle
Hülya hanımı tam korumaya aldık

Kışın kursta öğretilen bahar bakımını uygulamalı olarak öğrendiler.
Aynı zamanda geçen hafta ki soğuklar nedeniyle kapalı gözlü yavrularda azalma
olduğundan perizinle varoa mücadelesinide gördüler.

Öğleye doğru misafirlerimiz çoğaldı.
Arılarını Tarpak köyüne götüren 2010 körükçüleri
2 koloni arı almaya geldiler.

Öğle yemeğini hep birlikte yedik.
bi karede de ben olayım dedim bu resmi Aydın kardeşime çektirdim.

 Sahi unutuyordum
Bu benim küçük oğlum Enes
dün kendisine Uzman Arıcılıktan en küçük maskeyi aldık
orda üzerine giydi çok beğendi.
Geçen yaz hep benimle arılara gelirdi maskesiz arıların yanına kadar yaklaşırdı
taki yanağını arı öpene kadar
Bu sene oğlumu arılara öptürmeyeceğim

Hiç yorum yok: