28 Mart 2010 Pazar

ANALAR DEĞİŞMEYE BAŞLADI

Geçen sene Mayıs ayında bir arkadaşım oğul veren arısını almam için çağırdığında arılarınıda kontrol etmiştim.
Kendisi genç olmasına rağmen eski kafalı davranmakta hala ısrarlı
Her neyse konuya döneyim
 Arıları kontrol ederken oğula hazırlanan diğer arının oğul vermemesi için
ana memelerini bozarken bir tane ana yere düştü
Ben de o anayı kendi arılığıma getirdim
Bir çerçeve arıyla beraber boş bir kovana sıkıştırdım.
Tam 15 gün döllenmesini beklemiştim.
Düşünsenize sezeryanla ana arı sahibi olmuşum
15gün damat aramışım üstelik 1 çerçeve arıyı 4 çerçeve
kışa hazırlamışım onun bana yaptığına bakın
Geçen hafta meme yapmıştı bu hafta ana arısı çıkmış
Ne zaman iş yapmaya başlayacak bilmiyorum.
Kırmızı boyalı ana arıda geçen hafta perizinle ilaçlanırken herhalde zarar gördü.
(Recep bu arıyı siz ilaçlarken ben yemek yapıyordum)
Çünkü geçen hafta arılıkta misafirlerimiz vardı
O arıda 10 çerçeve kışa girmişti
 5 çerçevede yavrusu vardı.
Bende bugün arıyı böldüm.

Halil hocmın geçen yıldan arı sözü vardı
Bugün bir kovan arı hediye etti.
TEŞEKKÜR EDERİM HOCAM

Hiç yorum yok: